Archiwum - 13 stycznia 2003

ello to ja i chyba ja :D:D: Komentarze (3)
13. stycznia 2003 19:31:00
linkologia.pl spis.pl

Siedze i myślel mysle i siedze. HEHEHE niewiem czemu tak zaczołem ale jakoś tak wyszło moze coś mnie do tego natchneło trudno powiedzieć ale w tym pierwszym zdaniu jest troche prawdy akórat teraz siedze i myśle ale sam dokładnie niewiem nad czym. Chyba lepiej można było ująć to ze teraz obmyslam pewien plan i chyba go i tak niewykonam tak jak go sobie wyobrazam bo i tak t sie nieuda na 100 %. Niewiem wogule co ja teraz pieprze :].

Oki może eraz coś sensownego napisze :>, ale niedaje wam gawrancji ze to bedzie miał sens :D:D:. Wogule coś teraz mam zajebisty chumorek, moze dlatego ze znowy pomagam innym i to mi daje takkie poczucie dowartościowania i szczęścia. Koncze bo jeszcze coś zmutuje :] Misiu :*:*.

kamilek6bd_ : :

Cuż mam powiedzieć  Komentarze (0)
13. stycznia 2003 15:36:00
linkologia.pl spis.pl

Witam niewiem co mam powiedzieć i niewiem czemu ldzie sie czasami tak cholernir katują na własne zyczenie ja tego niepojmuje. Pasowało by temu zaradzić i chyba podejme sie tej pruby moze mi sie uda, a jesli nie to poniosę klęske. Czasami niektuży niewiedzą jakie to proste aby wrucił nam dawny chumor. Wystarczy tylko chcieć i niepierdzielic ze sie nieda ze niebede probował czy samo przejdzie samo to nieprzejdzie trzeba temu pomuc a tylko ty wiesz jak w takim przypadku to zniszczyc tylko jest takie pytanie czy ty tego chcesz i czy masz na tyle siły i odwagi zeby sie temu przeciwstawić. Mozna sobie zrobić taki mały rachunek czy mam siłe czy nie a zobaczycie ze w 90% bedziecie  mieli siłe i chęci do tego aby sie przeciwstawić i wygrać wtedy ze spokojem powrucisz do normalnej wczesniejszyej duszy mozna tak to ująć. Ja zawsze sobie mówie ze niema złych chwil w życiu jestem tego nastawienia ze są zawsze piękne i mniej piekne. Ktoś sie mnie spytał a jaka była by twoi zdaniem chwila jak byś miał pistolet przy głowie odpowiedziałęm mniej piękna ale piękna bo masz dwa wyjścia z tej sytuacji albo dostaniesz kulke lub bedziesz zyć dalej i tu jest taka rada myśl w tej chwili otym ze bedziesz żył dalej i ze jak to sie skończy wrucisz do bliskich do dziewczyny czy chłopaka i bedziesz sie dalej cieszył życiem. Dlatego mówie ze niema w życiu złych chwil są tylko mniej piekne :]. To chyba było by na tyle jak narazie, życze wszytkim aby zawsze były piękne chwile i myślcie ze są piękne i mniej piekne chwile bezie wam wtedy lepiej i miło na ściwecie. Misiu całuje i tule :*:*.     

kamilek6bd_ : :

Strona główna


Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
303112345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829303112